Me

Bildet mitt
Drammen, Buskerud, Norway
I’m a simple man from Drammen, Norway. 48 years old, married and have two daughters 17 and 19 years old. I enjoy taking photos of mostly everything, but my favourite is people in an environment. Photo is my main hobby, but I also like to keep fit, and spend time skiing in the wintertime and orienteering in summer both combined with running and weight lifting.

lørdag 23. januar 2010

"24 timer i Venezia!"

Ja, sammen med kone og barn, hva kan en få ut av et døgn i Venezia, fotografisk!?  Vel, jeg brukte tiden og fikk min "egoistiske" tid til min hobby; FOTO! M.a.o. brukte jeg tidlig morgen, før frokost!

Her er en smakebit av bilder tidlig morgen, 13/7-09:











Markus Plassen








Hva er dette!? Ja, en bro .... kan jeg si:)








Amerikanere på vei hjem!


Selvportrett!:)


2 kommentarer: