Me

Bildet mitt
Drammen, Buskerud, Norway
I’m a simple man from Drammen, Norway. 48 years old, married and have two daughters 17 and 19 years old. I enjoy taking photos of mostly everything, but my favourite is people in an environment. Photo is my main hobby, but I also like to keep fit, and spend time skiing in the wintertime and orienteering in summer both combined with running and weight lifting.

torsdag 18. februar 2010

"Kvinnekroppen"

Hvordan fremme en kvinnekropp, estetisk, på en slik måte at også jentene liker det!?
Det er min målsetting.








4 kommentarer:

  1. Jeg liker måten du tenker og tar bilder av kvinnekroppen.I to første ser jeg at den står i focus som en del av naturen som omgir den og de to siste og særlig i det siste -som kjærlig og begjæret subjektiv / objektiv.
    Alle fire er nydelige.
    isidoros

    SvarSlett
  2. Ja, dette er bra! Sikker komponert og med fin balanse, mye nakenhet uten at det tipper over og blir privat.Fint! Jeg liker det øverste spesielt godt, der den busken kommer inn fra høyre og "hermer" positur. Hilsen Silje

    SvarSlett
  3. Topp serie. Vakker annerledes akt. Slikt har jeg sansen for.
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  4. Takk til dere alle tre!

    Spesielt og hyggelig at du også liker de og spesielt det første!:)

    Mvh Svend

    SvarSlett